30 jun 2018

IMPRESIÓNS SOBRE O CLUB DE LECTURA

 
Pechamos recollendo algunhas das impresións do alumnado que formou parte do Club de Lectura este curso.

Pertencer ao Club fixo que tivese ganas de ler máis libros. O que máis me gustou foi Palabras envelenadas. As reunións foron moi divertidas; agradoume moito que os meus compañeiros escoitasen as miñas opinións.
Idaira Fontela (2º ESO)

Gustáronme moito os libros que lemos no Club este curso. Tamén me interesou moito a excursión que fixemos ao Mupega.
Ángela Doval (2º ESO)
 O Club de Lectura este ano estivo moi ben, lemos contos de mitoloxía e fixemos tarefas moi interesantes. 
                                                                                                                        Vera  Sánchez (3º ESO)
 No Club lemos bastantes libros interesantes que nos permitiron aprender moitas cousas sobre a Cultura Clásica. 
                                                                                                                        Laura López (3º ESO)

O Club de Lectura achegoume novos puntos de vista sobre algúns aspectos da vida, xa que lemos libros relacionados con importantes problemas sociais.
Lois Couso (3º ESO)

Este ano o Club de Lectura do IES Curtis foi distinto, posto que o meu grupo se centrou na literatura clásica. Eu non tería problema ningún en repetir a temática o ano que vén. Tamén as obras seleccionadas foron, en maior ou menor medida, do meu agrado.

Mateo Senín (3º ESO)

Este ano o Club de Lectura axudoume a evadirme, en certo modo, de exames e traballos, algo moi necesario neste custoso 3º de ESO. Ademais os libros que lemos eran, en xeral, de contidos relacionados coa adolescencia, e poden ser moi útiles porque nos amosan perigos que podemos correr nela.
María Couceiro (3º ESO)
  O Club de Lectura permítenos coñecer novos títulos e autores que, seguramente, non coñeceriamos pola nosa conta. Ademais, organiza moitas actividades interesantes como excursións, proxeccións de películas...
 Fátima Ríos (3º ESO)
 

Ler é unha parte fundamental na miña vida. Reláxame. Gozo. Amo. Vivo. Apuntarme ao Club de Lectura cada ano, para min é necesario. Unha frase que define a miña vida en canto a ler é: “ler dana gravemente a ignorancia”. Indica totalmente o necesario que é ler neste mundo. O Club de Lectura, como cada ano, nunca me defrauda.

Lucía Vigo (4º ESO)

Este é o cuarto ano que estou no Club de Lectura e, por primeira vez, probamos a dividirnos, cada trimestre cunha profesora. A verdade é que me gustou moito, porque non só lemos libros de temáticas moi diferentes, senón tamén en distintas linguas, como francés. Creo que o curso próximo deberiamos repetir.
Ángela Prado (4º ESO)

Este é o meu terceiro ano no Club de Lectura. Foi o que máis me gustou debido a que puiden ler libros de temáticas diferentes a través dos que puiden descubrir historias do pasado que me encantaron
Raúl González (4º ESO)

Aprendín  moito este ano no Club de lectura. Ademais os libros que lemos gustáronme moito.  
                                                                                                                       Ainara Sánchez (4º ESO)

Pertencer ao Club de Lectura paréceme moi boa idea, porque lemos libros moi interesantes. O único que modificaría sería proxectar máis películas, polo menos, unha vez por trimestre, xa que me parece unha actividade moi enriquecedora para complementar as lecturas.
Uxía García (4º ESO)

 Bo verán e felices lecturas a todos e a todas !

No hay comentarios:

Publicar un comentario