25 ene 2022

OBÉLIX Y COMPAÑÍA

 

    O alumnado de 1º ESO A e B que escolleu como lectura o cómic OBÉLIX Y COMPAÑÍA quedou gratamente impresionado coas aventuras dos famosos galos. Velaí os seus comentarios.


    A min gustoume moito este cómic, ademais non é a primeira vez que leo as aventuras deste dous personaxes. Foi moi divertido ler  e ver as burradas que dicía Obélix. O meu personaxe favorito nesta aventura foi Julio César porque se estaba sempre queixando do que dicía o seu conselleiro.

Ismael Kasmi Ech Chihab, 1º ESO A

 

    Gustoume moito este cómic. Foi a primeira vez que lin as aventuras de Astérix e Obélix. Outra cousa que me gustou foi que a trama era moi divertida, moi creativa e tiña moita forza. Tamén me gustaron moito os personaxes, sobre todo Obélix porque era moi forte, valente e non lle tiña medo a nada.

Javier Sánchez, 1º ESO A


    Gustoume moito o cómic porque é bo de ler e ademais ten imaxes. Nunca lera un cómic e gustáronme todos os personaxes.

Hugo López Pérez, 1º ESO A

 

    Foi a primeira vez que lin un cómic. A verdade é que a min non me gusta moito ler, pero o cómic gustoume moito. Este fíxome moita graza ( O que máis me fixo rir foi cando a Astérix lle caeu unha pedra enriba da cabeza) porque sempre había liortas entre os romanos e os galos.

Tamén vin algunha película destes personaxes na casa cos meus pais e gustáronme moito.

Iván Abad Freire, 1º ESO A

 

    É  primeira vez que leo un cómic e gustoume moito porque me foi fácil de ler, ademais o cómic engancha e non podes parar de lelo.

Adrían Aller, 1º ESO A

 

    No es la primera vez que leo un cómic, pero sí uno de Astérix y Obélix y me ha gustado muchísimo. Lo que menos me ha gustado es que no nos explican para que sirven los menhires. Mi personaje preferido es Astérix y me encanta ese gorro que lleva.

Darío Verea, 1º ESO A

 

    Este cómic me gustó porque reproduce fielmente la película original. En parte me gustó tanto por ver la película.

Recomiendo la lectura de este cómica a las personas que no les gusta leer, ya que es una lectura básica, tiene poco texto, mucha imagen y se puede terminar en una hora. Le doy una puntuación de nueve sobre diez.

Samuel Miragaya, 1º ESO A

 

    Me gustó mucho porque me gustan los cómics. Los personajes son muy fuertes, ganan mucho dinero y se llaman imbécil todo el tiempo. Es muy divertido.

Daniel Fernández Valencia, 1º ESO A

 

    Obélix y compañía es un cómic de humor en el que se narran las divertidas aventuras de Obélix y Astérix. Hay varios libros sobre estos personajes y cada uno relata una historia diferente.

Este libro me gustó mucho porque mis libros favoritos, cómics... son los de temáticas cómicas ya que me gusta pasar un rato divertido leyendo.

Lucía Oliver Fontecoba, 1º ESO B

 

    Es la primera vez que leo un cómic y me gustó mucho ya que me recuerda la época en la que yo era un niño pequeño, de cinco o seis años, y los veía en la televisión.

Oussama Belhaddad, 1º ESO B

 


No hay comentarios:

Publicar un comentario