25 ene 2022

ASTÉRIX NOS XOGOS OLÍMPICOS

 


    O alumnado de 1º ESO A e B selecionou para comezar a súa andaina no Club de Lectura un libro de narrativa e dous cómics. O alumnado que escolleu Astérix nos xogos olímpicos fixo unha achega moi interesante, como se pode ver nas súas recensións, xa que algúns nunca se enfrontaran á lectura de cómic.


     O cómic Astérix nos xogos olímpicos non foi o primeiro que lin. O meu primeiro cómic foi un de Mortadelo y Filemón que había na barbería de Manuel, en Teixeiro.

    O cómic é bastante divertido, por iso me gustou. O que máis me dificultou a lectura foi que estivese en galego xa que eu estou habituado a ler cómic en castelán.

Andreuw Aguilar, 1º ESO B

 

    Pareceume un bo cómic e gustoume porque é entretido e divertido. Recoméndollo a todo o mundo polas súas divertidas batallas e accións.

Joel Mariño, 1º ESO A

 

    É primeiro cómic que leo e ao comezo non o entendín moi ben, pero logo gustoume moito. Pareceume moi divertido, sobre todo ao comezo que foi cando máis graza me fixo.

Daniel Roca, 1º ESO B

 

    Xa lera algunha das aventuras de Astérix e Obélix pois teño unha colección dos seus cómics. Este non o lera e gustoume moito, resultoume moi entretido. Ademais o tema dos xogos olímpicos é moi divertido.

Hugo Díaz Roca, 1º ESO B


No hay comentarios:

Publicar un comentario